Сторінка 1 з 1
Так, раніше було краще...
Додано: 07 липня 2022, 15:24
vaz2101
Я один з Тих, хто вважає, що раніше було краще. На днях згадав за серію Quake. На мій жаль Q2 я часто грав, бачив та був учасником локальних турнірів ще в далекому 2002 але оригінальний одноплеєрний режим я так і не пройшов. Не пройшов до минулих вихідних... Q3 я періодично використовую для тестування старих навичок і реакції. Якимось дивним чином Q1 мені взагалі не попадався, але я виправив цю ситуацію. І можу сказати, що трилогія пройдена. В цих іграх немає rtx променів шейдерів і іншої мішури, вони не сяють як теперішні RGB-шні компи новорічними ялинками, але в них є головне - це душа. Душа розробників, очі фанатів які очікували виходу, які тестували перші версії, слідкували за журналами і маленькими короткими статтями про...І тобі не треба було купляти exp. або вносити на карткові рахунки +1000 usd твої фраги ти заробляв сам ,а не купував і ще про головне... навіть мій скромний урізаний mx 440 тягнув все від 3-ї цивілізації до NFS. Раніше було краще...
Re: Так, раніше було краще...
Додано: 07 липня 2022, 15:56
ApostolCV
А я от тестуючи перспективи системи
Slot 1 в поєднанні з чипсетом VIA Apollo Pro133 згадав молодість залипнувши у проходження
American mcgee's Alice.
Соундтрек із долини сліз просто бомба навіть з такою простою карткою як SB AWE64.
Re: Так, раніше було краще...
Додано: 10 липня 2022, 22:00
tonks
Я тоді в Алісу грав, комп був селерон 600мгц й відік Ati Rage Fury Pro 32mb, й памятаю ще грав в Enclave, тоже непогана.. Дос ігри то окрема тема, в ті часи программісти талановиті були, уміли код писати шо ігри у всих йшли й фантазія була.. А зараз все одноманітне й програмісти ледачі, всим давай тільки топові відяхи, гіги озу й побільше ядер..
Re: Так, раніше було краще...
Додано: 18 липня 2022, 09:24
vaz2101
Раніше було краще... От взяти до прикладу гру NOX класична RPG з досить цікавим сюжетом і непоганою графікою, окремим плюсом якої став музичний супровід і графічні ефекти. Художники постарались і дизайнери спец.ефектів також. Взяти до прикладу рибу, що рухається у ставках чи при отриманні нового левелу досвіду світловий потік, що огортає героя, взяти музичні композиції та діалоги усіх персонажів задля яких актори начитували сценарій. Досить незвичне і яскраве є головне меню. Одним словом краса. А якщо порівнювати наприклад з тим самим Diablo то як на мене виграє NOX навіть по одній простій причині тут в різних локаціях при переходах немає постійного respawn супротивника як це було з Діабло.
Re: Так, раніше було краще...
Додано: 06 серпня 2022, 13:45
vaz2101
Наступна цікава річ, яка була краще ніж зараз це одна із пра-мати стратегій то є Dune2000. Не жалкували коштів і наймали акторів, робили фільмові заставки, був сюжет , був розвиток...
Re: Так, раніше було краще...
Додано: 17 серпня 2022, 22:55
v0f41k
мені завжди подобались ігри з примітивною графікою. Заставки та сюжет якщо неможливо було пропустити завжди вважав неповагою автора гри до ігроків, хоча вони з'явилися ще за часів першого принца персії.
Більшість ігор в які я грав працюють на 486/8мб, а ті з яких починав навіть на XT.
3d шутери оцінити не можу, мені вони зовсім не зайшли, особливо квака. Деякий час грав в мережі в counter-strike, але виключно в мультіплеєр на 32 особи на сервері, і за статисткою виходило досить погано - фраги десь 1 до 20.
Улюблені стратегії simcity та warcraft2, але зараз соромно що грав за орків. Starcraft так і не опанував на рівні щоб грати знаючи можливості кожного юніта та кожної раси.
А так усякі аркади типу digger, alley cat, livingtone, sopwith і тому подібні.